התקנת שקע תלת פאזי

מחפשים חשמלאי מוסמך מקצועי עם זמינות 24/7 שיודע לתת שירות מקצועי ללא פשרות ובמחירים לכל כיס? השאירו פרטים עכשיו או התקשרו 077-8037238
מתעניינים במחירים? לחצו כאן למעבר למחירון

התקנת שקע תלת פאזי

התקנת שקע תלת פאזי בדרך כלל מבתצע לכיריים חשמליות אינדוקציה מכיוון שצריכת החשמל מצריכה התקנת שקע תלת פאזי, לכן אנו מניחים שאתם פה כי אתם מחפשים להתקין שקע לכיריים חשמליות שהוא בעצם תלת פאזי.
בכנות המעבר מגז לכיריים חשמליות היה מעבר משנה חיים עבורי, אין צורך יותר לנקות ולקרצף את הגז, פשוט להעביר סמרטוט ונגמר הסיפור, והילדים בטוחים כי היום יש אינודקציות שברגע שהילד שם את היד הכיריים קרות.

אז חזרנו לנושא התקנת שקע תלת פאזי לכיריים חשמליות או לצורך העניין מכשיר חשמלי אחר, קודם כל חשוב לוודא שיש לכם בכלל תשתית או הכנה לתשתית של תלת פאזי וגודל החיבור הראשי בלוח מאפשר זאת, במידה ושאין לכם זאת, המחיר של ההתקנה יהיה יקר יותר מכיוון שהחשמלאי יצטרך להכין את התשתית עבור השקע תלת פאזי.
אנחנו נשמח ללוות אתכם בהדרכה על מנת שתוכלו לדעת האם קיים לכם הכנה להתקנת שקע תלת פאזי ומה המחיר המשוער שיקחו לעבודה כזאת, אנו שמחים לתת שירות מכל הלב, מוזמנים לחייג למספר באתר לקבלת ייעוץ ראושני ללא עלות, שלא תזמינו חשמלאי ותשלמו על ביקור לחינם ובסוף לא תעשו שקע תלת פאזי כי אין לכם הכנה, לכן חשוב לבדוק את כל הפרמטרים הללו לפני שבכלל קונים כיריים חשמליות ומבצעים התקנת שקע תלת פאזי.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.
☑️ הזמינו חשמלאי מוסמך עם 20 שנות ניסיון בהתקנת שקע תלת פאזי.

☑️ אחריות רשמית בכתב על התקנת שקע תלת פאזי.
☑️ מחירים הוגנים ואטרקטיבים.
☑️ כל שירותי החשמל תחת קורת גג אחת

☑️ הקפדה על מקצועיות ללא פשרות.
☑️ זמינות חשמלאים 24/7.

התקנת שקע תלת פאזי

מה חשוב לדעת לפני התקנת שקע תלת פאזי?

אז באופן עקרוני קיימים שני סוגי חיבורים בכל דירה בישראל: חד פאזי ותלת פאזי, חיבור חד פאזי הוא הנפוץ ביותר וקיים בשלל הדירות בישראל, בדירות החדשות כבר מכינים תשתית לתלת פאזי שכל מה שנשאר זה להביא חשמלאי מוסמך שיבצע התקנת שקע תלת פאזי.
חד פאזי מספק 25 אמר, בעוד חיבור תלת פאזי מספק 25 אמפר בשלושה חיבורים שונים, וכך בעצם שקע תלת פאזי נותן כוח רב יותר למוצרי החשמל, להרבה מוצרים כמו כיריים חשמליות יש דרישות לשקע תלת פאזי, משמע רוב הכיריים החשמליות לא יוכלו בכלל להתחבר לשקע חד פאזי.

מוצרי חשמל שצורכים המון חשמל ונחשבים "כבדים" בדרך כלל עובדים עם שקעי תלת פאזי: מזגנים עם 3 כוח סוס ומעלה, כיריים חשמליות ושלל מוצרים אחרים.
למשל במפעלים המכונות צורכות המון חשמל ולכן תוכלו למצוא שקעים תלת פאזי ולא חד פאזי, מכיוון ששקע חד פאזי יגרום לעומס על ארון החשמל ודבר זה עלול לגרום לשריפה, ולשריפת רכיבים מאוד יקרים בארון החשמל ואפילו במכונות.
התקנת שקע תלת פאזי

לכן חשוב לדעת לפני התקנת שקע תלת פאזי מהי התשתית בדירה, ומה אתם נדרשים לבצע בתשתית לפני התקנת שקע תלת פאזי.

מחיר התקנת שקע תלת פאזי

האמת שהקדשנו למאמר שלם שתדעו מה המחיר להתקנת שקע תלת פאזי אבל אתם פה איתנו ואנחנו נסביר לכם בדיוק מהו המחיר לשקע תלת פאזי.
במידה וכל התשתית מוכנה להתקנת שקע תלת פאזי בדירה שלנו המחיר נע בין 350-700 ש"ח תלוי באזור ובחשמלאי, המחיר עצמו מתחייס להתקנת שקע תלת פאזי ברגע שיש תשתית.

במידה ואתם רוצים מעבר מחד פאזי לתלת פאזי ועוד שלל דברים, יש לנו טווח מחירים מדוייק למחיר של תלת פאזי.
אבל אנחנו כאן מדברים על התקנת שקע תלת פאזי ואלו המחירים הממוצעים בשוק שאנו מכירים.

איך נדע אם יש בבית תשתית לשקע תלת פאזי או חד פאזי?

הדרך הפשוטה ביותר לבדוק היא בצורה הוויזואלית: לכו לארון החשמל או לוח החשמל של הדירה, ובדקו אם המפסק שנמצא בלוח החשמל הימני ביותר הוא בעל מפסק בודד או שמדובר על שלושה מפסקים משמע תלת פאזי, אשר מחוברים ביחד יחדיו, פלסטיק עם שלושה מפסקים מחוברים יחדיו.
הדרך השניה לבדוק האם קיים תשתית לתלת פאזי בדירה היא על ידי בדיקה קצרה ממש מול חברת החשמל, כמובן שתצטרכו להתקשר ולספק פרטים מזהים לחברת החשמל ובכך חברת החשמל יפנו אליכם ויעדכנו אתכם איזה תשתית יש לכם בבית: חד פאזי או תלת פאזי.

מה ממומלץ יותר כיריים חשמליות או אינדוקציה?

שאלה שנשאלת המון היא מה עדיף כיריים חשמליות או אינדוקציה?
השאלה מאוד פשוטה לטעמנו ותמיד נבחר באינדוקציה, לאינדקוציה יש מספר יתרונות שעולים על כיריים חשמליות בלי מאמץ:

  1. עמידות
  2. קל לניקיון
  3. קל לשימוש
  4. פיזור חום אחיד ומלא בעזרת שדה מגנטי
  5. מצבים שונים ומיוחדים.
  6. כוח רב יותר

עקב סיבות הללו אנחנו תמיד מעדיפים לעבוד עם אינדוקציה ולא עם כיריים חשמליות.

מחירון התקנת שקע תלת פאזי

התקנת שקע תלת פאזי עם תשתית מוכנה החל מ-350₪
מעבר מ-25X1 ל-25X3 או ל-40X1 עלות אצל חשמלאי מוסמך 2,000₪-4,500₪ עבור התקנת תלת פאזי
מעבר מ-25X1 ל40X3 עלות אצל חשמלאי מוסמך 4,000₪-7,500₪ עבור התקנת תלת פאזי
מעבר מ-40X1 ל-25X3 עלות אצל חשמלאי מוסמך 3,000₪-5,500₪ עבור התקנת תלת פאזי
לחזרה לחלק מסוים בעמוד זה:

מחפשים חשמלאי מוסמך מקצועי עם זמינות 24/7 שיודע לתת שירות מקצועי ללא פשרות ובמחירים לכל כיס? השאירו פרטים עכשיו או התקשרו 077-8037238
מתעניינים במחירים? לחצו כאן למעבר למחירון

חשמלאי מוסמך עכשיו 24/7

קבלו עוד היום הצעת מחיר בחינם!

איזור בארץ:

פוסטים קשורים