התקנת תאורה למדרגות

מחפשים חשמלאי מוסמך מקצועי עם זמינות 24/7 שיודע לתת שירות מקצועי ללא פשרות ובמחירים לכל כיס? השאירו פרטים עכשיו או התקשרו 077-8037238
מתעניינים במחירים? לחצו כאן למעבר למחירון

התקנת תאורה למדרגות

התקנת תאורה למדרגות זהו שלב הכרחי בכל דירה ובניין, ברגע שאין לנו תאורה במדרגות אנחנו הופכים את הבניין או הדירה לסיכון של ממש לרדת או לעלות מדרגות בלילה, השקעה נמוכה לעומת תועלת גבוהה פי כמה וכמה של בטיחות ואיכות חיים, במידה ואתם מחפשים חשמלאי מקצועי שנותן שירות אמין ויעיל להתקנת תאורה למדרגות, הגעתם למקום הנכון חשמלאי מוסמך ישמח לעזור לכם ולספק לכם את הצרכים שלכם בדרך המהירה ביותר עם החשמלאים שלנו שנותנים שירות מקצועי ואמין 24/7 וכבר למעלה מ-20 שנים.

ברגע שמתקינים תאורה למדרגות בצורה חכמה, התאורה רק תוסיף ליופי של המדרגות והבניין, אז מעבר ליופי יש את העניין הביטחותי שהוא מאוד חשוב עבורנו, לכן אנחנו ממליצים להתקין תאורה למדרגות על מנת לשפר את האיכות חיים, לשמור על בטיחוננו, ולספק מראה מרהיב הרבה יותר לחלל המדרגות שלנו.
התקנת תאורה למדרגות הוא שלב הכרחי בכל חלל, במידה ואתם רוצים להבין אילו תאורת מדרגות אנו מספקים וכיצד העבודה מתבצעת, מוזמנים להתקשר אלינו ויותר מאשמח לעזור לכם ולתת לכם ייעוץ ראשוני ללא עלות כמובן.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.
☑️ הזמינו חשמלאי מוסמך עם 20 שנות ניסיון בהתקנת תאורה למדרגות.

☑️ אחריות רשמית בכתב על התקנת תאורה למדרגות.
☑️ מחירים הוגנים ואטרקטיבים.
☑️ כל שירותי החשמל תחת קורת גג אחת

☑️ הקפדה על מקצועיות ללא פשרות.
☑️ זמינות חשמלאים 24/7.

התקנת תאורה למדרגות

איך מתקינים תאורה למדרגות

במידה והחלטנו שאנחנו רוצים להתקין תאורה למדרגות, חשוב להבין שיש לנו כמה אופציות שפתוחות לפנינו וכל מה שאנחנו צריכים לעשות זה לבחור את האופציה הטובה ביותר עבורנו.
חשוב להבין שלכל אופצייה שנבחר בהתקנת תאורה למדרגות יש יתרונות וחסרונות, כמובן שלא כל פתרון משפיע בצורה חיובית, לכן חייב לבדוק את החלל והחשמלאי שלנו ידע להמליץ לכם על הפיתרון הטוב ביותר וגם הזול ביותר.
המטרה שלנו בחשמלאי מוסמך היא תמיד לתת ללקוח את השירות הטוב ביותר ולהתייחס להתקנה או תיקון של מוצרי חשמל שאנחנו הלקוח, ולכן תמיד אנחנו שומרים על רמת ביצוע מאוד גבוהה, לייעוץ ראשוני ללא עלות מוזמנים להתקשר.

האפשרויות הקיימות בעת התקנת תאורה למדרגות

אז במידה ואתם רוצים להתקין תאורה למדרגות קיימות עבורכם מספר אופציות, ריכזנו עבורכם את שלל האופציות, מהן היתרונות והחסרונות ואיך זה נראה על מנת שתוכלו להגיע לפתרון המושלם עבורכם.
אל חשש, במידה ואתם מתלבטים, מוזמנים להתקשר לטלפון שמופיע באתר ונשמח לתת לכם ייעוץ ראשוני ללא עלות כלל.

התקנת תאורה למדרגות דרך תאורה עילית

הדרך הראשונה להתקנת תאורה למדרגות היא דרך תאורה עילית, מה זה אומר בכלל?
כמו שאתם מבינים הדרך הראשונה היא הדרך הקלאסית, התקנת תאורת לד בתקרה של חדר המדרגות בכל קומה או בכמה קומות, נבחר תאורת לד מספיק חזקה לפי החלל בו המדרגות נמצאות ולפי זה נתאים את עוצמת הכח, לכן זה מאוד תלוי בנפח החלל שנדע להתאים את האופצייה הטובה ביותר עבורכם.
בעת התקנת תאורה למדרגות דרך תאורה עילית שהיא דרך הרבה יותר פשוטה, אנחנו שומרים על המבנה המקורי אך רק מוסיפים תאורה עילית שתעיר לנו את החלל בצורה הטובה ביותר.
התקנת תאורת למדרגות דרך תאורה עילית

התקנת תאורה למדרגות השקועה בתוך המדרגה

הדרך השניה והיותר מסובכת, אבל הרבה יותר אסתטית ומרשימה זה התקנת תאורה למדרגות כאשר התאורה שקועה בתוך המדרגה עצמה.
כאשר התאורה שקועה בתוך המדרגות, התאורה בדרך כלל חלשה יותר מתאורת תקרה, אבל התוצאה מעולה ומספיק טובה, מכיוון שהתאורה השקועה ממוקדת באזור הכי חשוב שהוא המדרגות והמדרגה עצמה על מנת שלא ניפול או נמעד, לכן תאורה למדרגות השקועה בתוך המדרגה היא אופציה מעולה עבור בתים פרטיים שרוצים תאורה אסתטית ותשמור על ביטחונם.
התקנת תאורה למדרגות השקועה בתוך המדרגה

התקנת תאורה למדרגות דרך תאורה המוצמדת לקיר

דרך נוספת היא ע"י תאורה מוצמדת לקיר, משמ כמו תאורה עילית בחדר המדרגות רק שכאן התאורה יושבת על הקיר בצדדיו ולא על התקרה, פתרון זה נפוץ מאוד ברגע שיש תקרות נמוכות או שהחלל מתאים הרבה יותר לתאורה המוצמדת לקיר מהמון סיבות.
תאורה מוצמדת לקיר בדרך כלל מתקינים בחדר מדרגות שניים בכל קומה על מנת לשמור על תאורה חזקה בעליה של אותה קומה וירידה, כמובן שכל חלל מצריך פתרון שונה שמותאם לפי דרישות הלקוח, זה מה שאנחנו עושים אצלנו, רואים את הבעיה, מוצאים פתרון והכי חשוב מביאים תוצאה שמותאמת ללקוח באופן מושלם.

התקנת תאורה למדרגות דרך תאורה המוצמדת לקיר

הסיכון שאין תאורה למדרגות

ברגע שאין לנו תאורה למדרגות ישנו סיכון ממשי לסכנת חיים, אני לא חושב שמישהוא היה מוכן לרדת ולעלות מדרגות חשוכות לחלוטין, הסיכוי ליפול הוא גבוה הרבה יותר מהסיכוי לשרוד את המדרגות הנותרות.
לכן אנחנו מאמינים שכל מדרגות בבית או בבניין ואפילו במשרד, צריך להיות תאורה שמספיקה לנו לרדת ולעלות את המדרגות בבטחה.

בדרך כלל הסיכון הכי גבוה שיש הוא בדירות שגרים ילדים קטנים שלפעמים מתעוררים באמצע הלילה וצריכים לעבור מדרגות, או אנשים מבוגרים שעלולים למעוד וליפול.
בעת נפילה במדרגות אנו מסתכנים בשברים בשלל אזורים שונים: צלעות, ידיים, רגליים ועוד המון אזורים שלא נרצה לחשוב בכלל, לכן אנא מכם התקינו תאורה במדרגות, הסיכון רב מדי והתועלת עולה על כל חסרון שלא קיים בכלל.
גם בבתים שגרים אנשים צעירים עדיין מומלץ בחום להתקין תאורה למדרגות, מעבר לעניין הביטחותי בתאורת מדרגות יש פן עיצובי שנותן מראה חלק ועיצובי לכל בית מודרני כיום.

איך למקם את התאורה בחדר המדרגות

בעת התקנת תאורה בחדר מדרגות אנחנו רוצים להתאים את גוף התאורה לחלל, לכן צריך להבין מהו גודל החלל על מנת שנשים אור מספיק חזק שיאיר את כל האזור, אבל לא חזק מדי שיוכל לשרוף את העיניים שלנו ולא חלש מדי שלא יאיר כלום.
לכן אנחנו רוצים למקם תאורה מתאימה לחדר המדרגות שהאור יתפזר לעבר כל החלל בצורה שווה, כמו שרשמנו לפני, צריך להבין מהו גודל החלל, היכן החלל ממוקם, מהם המטרות, האם קיימים דברים נוספים חשובים? אנחנו עושים את המקסימום להתאים כל תאורה באופן מלא לבעלים בצורה הטובה ביותר.
פעם לקוח שלנו רצה תאורה שקועה במדרגות שתאיר בצורת לד ותתחבר לבית החכם שלו, שברגע שהגלאי תזהה תנועה האור במדרגות ידלק, על מנת לחסוך בחשמל ולהגיע לביצוע מקסימלי בלי מגע ידי אדם.

לכן אנחנו אומרים שצריך להתאים את התאורה לחלל אבל גם לבן אדם.
במידה ואתם לא בטוחים איך לבחור ומה לעשות, אל דאגה! אנחנו כאן בשבילכם מוזמנים להתייעץ איתנו שנעזור לכם להבין מה הדרך הכי מומלצת עבורכם לבחור ואיך להתקין את התאורה, כמובן שהתקנה של תאורה בחדר המדרגות מתבצעת ע"י חשמלאי מוסמך המוכשר ומאושר לביצוע עבודות אלו.
צוות החשמלאים של חשמלאי מוסמך שמחים לעמוד לשירותכם 24/7 בפריסה ארצית עם שירות אמין, מקצועי והכי חשוב איכותי ומותאם ללקוח ב100% מוזמנים להתקשר אלינו עוד היום למספר שמופיע באתר לשיחת ייעוץ ראשוני ללא עלות.
אנחנו כאן תמיד בשבילכם לכל תקלה, בעיה או התקנה, חשמל זה אנחנו.

לחזרה לחלק מסוים בעמוד זה:

מחפשים חשמלאי מוסמך מקצועי עם זמינות 24/7 שיודע לתת שירות מקצועי ללא פשרות ובמחירים לכל כיס? השאירו פרטים עכשיו או התקשרו 077-8037238
מתעניינים במחירים? לחצו כאן למעבר למחירון

חשמלאי מוסמך עכשיו 24/7

קבלו עוד היום הצעת מחיר בחינם!

איזור בארץ:

פוסטים קשורים