מה המחיר להתקנת תלת פאזי?

מחפשים חשמלאי מוסמך מקצועי עם זמינות 24/7 שיודע לתת שירות מקצועי ללא פשרות ובמחירים לכל כיס? השאירו פרטים עכשיו או התקשרו 077-8037238
מתעניינים במחירים? לחצו כאן למעבר למחירון

מה המחיר להתקנת תלת פאזי?

אז מה המחיר לעשות תלת פאזי בבית? האם זה יקר? זול? והאם זה בכלל משתלם?
אל דאגה אנחנו הכנו בשבילכם הסבר מפורט בדיוק שיסביר לכם מתי כדאי ומומלץ להתקין תלת פאזי בבית ומה המחיר בכלל, חשוב רק להגיד שלא תמיד משתלם בשבילכם להתקין תלת פאזי בבית.
הכי חשוב לדעת שהתקנת תלת פאזי צריך להתבצע על ידי חשמלאי מוסמך ומקצועי, בנוסף ישנם 2 תשלומים, אחת לחברת החשמל ואחד לחשמלאי המוסמך.

אז כמה עולה לעשות תלת פאזי בבית?

במידה ואתם מחפשים מחיר לתל פאזי או להתקנת תלת פאזי, הגעתם למקום הנכון.
התקנת תלת פאזי אינו תמיד זול ויכול להגיע לסכומים מאוד יקרים של 7,000₪-10,000₪ ולכן לפעמים זה לא משתלם לכם להתקין תלת פאזי, מכיוון שהמחיר של תלת פאזי יהיה מאוד יקר ולא משתלם לטווח הארוך.
זה מאוד תלוי בחיבור שלכם ובתשתית החשמל הקיימת בבית, אבל אל דאגה אנחנו הולכים להסביר לכם הכל מהכל, שבסוף אתם תצאו חכמים הרבה יותר ותחליטו מה הכי נכון עבורכם.
מה המחיר להתקנת תלת פאזי?

מה המחיר לתלת פאזי לחברת החשמל

אז ישנו תשלום ראשוני לחברת החשמל להתקנת תלת פאזי בדירה עבור החיבור הראשוני לחברת החשמל, התשלום הראשוני נע בין 3,000₪-5,000₪ וזה תשלום בוודאות שחייבים לשלם על מנת שחברת חשמל תאשר חיבור תלת פאזי.
אז כמו שאתם מבינים כבר התחלנו בהתקנת תלת פאזי ונאלץ להיפרד מ-5,000₪ במקסימום מהכיס.

מה המחיר לתלת פאזי לחשמלאי מוסמך

התשלום הנוסף והאחרון שיש לבצע בדרך כלל הוא תשלום לחשמלאי מוסמך עבור הגדלת החיבור החשמל לתלת פאזי בבית, כאן הסכום הממוצע בשוק נגזר מהאזור בו צריך להתקין, רמת התחרות היצע ותחרות ועוד שלל פרמטרים, אבל מניתוח שלנו והניסיון שלנו למעלה מ-20 שנים המחיר נע בין 3,500₪-6,000₪.
לכן חשוב להבין שאנחנו יכולים לשלם לחשמלאי מוסמך בממוצע 4,500₪ עבור התקנת תלת פאזי והמחיר של תלת פאזי לחברת החשמל יהיה בממוצע 4,000₪ מה שאומר שמחיר תלת פאזי עומד בערך על 8,500₪ לכן חשוב לכם לבדוק אם זה כדאי לכם ואתם מוכנים להשקיע סכום כזה.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.
☑️ הזמינו חשמלאי מוסמך עם 20 שנות ניסיון בהתקנת תלת פאזי.

☑️ אחריות רשמית בכתב על התקנת תלת פאזי.
☑️ מחירים הוגנים ואטרקטיבים.
☑️ ביחד נעבור ביקורת בחברת החשמל בהצלחה.

☑️ הקפדה על מקצועיות ללא פשרות.
☑️ זמינות חשמלאים 24/7.

מתי כדאי לעשות תלת פאזי בבית

במידה ואתם גרים בדירה ישנה שבדרך כלל תשתית החשמל היא חד פאזית וגודל החיבור של הדירה הוא 25 אמפר, אולי כדאי לכם לבדוק אם להישאר עם חד פאזי אבל להגדיל את עוצמת האמפר ע"י חשמלאי מוסמך כמובן.
במידה ואתם גרים בדירות חדשות יותר, תשתית החשמל מוכנה הרבה יותר טוב לתלת פאזי וכך המחיר של תלת פאזי יהיה נמוך בהרבה, כי בדרך כלל גודל החיבור שלכם הוא כבר 40 אמפר ואתם צריכים הגדלת חיבור אז אין לכם הרבה ברירה ומומלץ להזמין חשמלאי מקצועי לשינוי לתלת פאזית.
במידה ויש לכם שאלות לגבי מתי מומלץ לבצע שינוי לתלת פאזי או רוצים לקבל מחיר לתלת פאזי מדוייק מוזמנים להתקשר אלינו ונשמח לעזור לכם בדרך הטובה ביותר.

על מה אני משלם לחשמלאי מוסמך?

על מנת להתחיל לשנות את התשתית תלת פאזי ולאחר שהבנו את המחירים לתלת פאזי אנחנו צריכים ליצור קשר עם חשמלאי מוסמך ומקצועי.
השלב הראשוני של חשמלאי מוסמך הוא בדיקת מערכת החשמל לעומק וביעילות על מנת לוודא שאין תקלות, קצרים או ליקויים שעלולים לסכן, במידה וקיים ליקויים של חשמל, החשמלאי המוסמך מחוייב לתקן ולסדר זאת לפני הבדיקה של חברת החשמל.
חשוב לדעת! כל שינוי ואפילו קטן ביותר מחייב בדיקה וביקורת של חברת החשמל!

חלק מהתשלום אשר אתם משלמים לחשמלאי המוסמך הוא עבור בדיקת המבנה ותשתית החשמל, והחלק השני הוא תיקון ליקויים הקיימים במידה ויש, בעוד החלק השלישי הוא הכנת התשתית לתלת פאזי ואם צריך שינוי מבנה החשמל.
במידה ולא עברתם ביקורת של חברת החשמל ונכשלתם, לצערנו תצטרכו לשלם לחברת החשמל עבור ביקורת נוספת, לכן אנחנו תמיד ממליצים לעבוד עם חברת חשמל יסודית ומקצועית שתחסוך לכם המון כסף, לפעמים הזול עולה הרבה יותר יקר!

טווח מחירים מדוייק של מחיר לתלת פאזי בחברת החשמל

טווח מחירים שבדרך כלל חברת החשמל עובדת לפיו במדוייק, זה מאוד תלוי המעבר מחד פאזי לכמה אמפר וכמה פאזות.

מעבר מ-25X1 ל-25X3 או ל-40X1 עלות בחברת חשמל כ-3,500₪ עבור התקנת תלת פאזי
מעבר מ-25X1 ל40X3 עלות בחברת חשמל כ-5,200₪ עבור התקנת תלת פאזי
מעבר מ-40X1 ל-25X3 עלות בחברת חשמל כ-1,500₪ עבור התקנת תלת פאזי

טווח מחירים מדוייק של מחיר לתלת פאזי אצל חשמלאי מוסמך

כמו שקיים מחירים שונים בחברת החשמל לחיבור תלת פאזי, גם אצל חשמלאי מוסמך דבר זה קורה.
טווח המחירים אצל חשמלאי מוסמך עבור חיבור תלת פאזי לבית.
חשוב להבין שאצל חשמלאי מוסמך יש טווח גדול הרבה יותר מחברת החשמל, מכיוון שזה מאוד משתנה בעבודות התשתית שיש לעשות וחשמלאי מקצועי לא יכול להעריך מחיר לפני שהוא רואה את התשתית, ליקויים חמורים הנראים לעין במבט ראשוני וארון החשמל בדירה.
לכן חשוב להבין שיש טווח וחשמלאי שנותן מחיר מדוייק בטלפון בדרך כלל יעלה את המחיר או יבצע עבודה שאינה מקצועית על מנת לא להפסיד כסף וזמן.

מעבר מ-25X1 ל-25X3 או ל-40X1 עלות אצל חשמלאי מוסמך 2,000₪-4,500₪ עבור התקנת תלת פאזי
מעבר מ-25X1 ל40X3 עלות אצל חשמלאי מוסמך 4,000₪-7,500₪ עבור התקנת תלת פאזי
מעבר מ-40X1 ל-25X3 עלות אצל חשמלאי מוסמך 3,000₪-5,500₪ עבור התקנת תלת פאזי
לחזרה לחלק מסוים בעמוד זה:

מחפשים חשמלאי מוסמך מקצועי עם זמינות 24/7 שיודע לתת שירות מקצועי ללא פשרות ובמחירים לכל כיס? השאירו פרטים עכשיו או התקשרו 077-8037238
מתעניינים במחירים? לחצו כאן למעבר למחירון

חשמלאי מוסמך עכשיו 24/7

קבלו עוד היום הצעת מחיר בחינם!

איזור בארץ:

פוסטים קשורים