החלפת גוף חימום בדוד

מחפשים חשמלאי מוסמך מקצועי עם זמינות 24/7 שיודע לתת שירות מקצועי ללא פשרות ובמחירים לכל כיס? השאירו פרטים עכשיו או התקשרו 077-8037238
מתעניינים במחירים? לחצו כאן למעבר למחירון

החלפת גוף חימום בדוד

החלפת גוף חימום בדוד בסופו של דבר זה מגיע ואי אפשר להימנע מזה, הפחד הכי גדול זה שבאמצע החורף הקר הדוד מתקלקל ודווקא בחורף, ופתאום אין לך מים חמים למקלחת.
אבל אל דאגה, צוות החשמלאים שלנו ישמח לעזור מכל הלב וברמת המקצועיות הטובה ביותר שיש בישראל כדי להחליף גוף חימום בידוד בשבילכם, במקרה ואתם לא בטוחים אם אתם צריכים החלפת גוף חימום בדוד, אנחנו נסביר לכם הכל כדי שתדעו בוודאות מתי מומלץ להחליף גוף חימום בדוד.

החלפת גוף חימום בדוד מחיר

תראו אנחנו לא באים למשוך אתכם כמו מסטיק, אנחנו בא לדבר ת'כלס ולא לשגע כל אחד, אז קודם כל בואו נדבר ת'כלס, מחיר החלפת גוף חימום בדוד הוא החל מ-350 ש"ח, ישנם חשמלאים שלוקחים גם 400 ואפילו 600 ש"ח.
החלפת גוף חימום בדוד מחיר מעולם לא היה אטרקטיבי יותר, איתנו ניתן לכם שירות שלא חלמתם, מקצועיות ואמינות תוך כדי שמירת על תו האיכות המחמיר ביותר של חשמלאי מוסמך.
החלפת גוף חימום בדוד חייבת להתבצע ע"י חשמלאי מקצועי המוסמך לכך.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.
☑️ הזמינו חשמלאי מוסמך עם 20 שנות ניסיון בהתקנת מאוורר תקרה.

☑️ אחריות רשמית בכתב על התקנת מאוורר תקרה.
☑️ מחירים הוגנים ואטרקטיבים.
☑️ כל שירותי החשמל תחת קורת גג אחת

☑️ הקפדה על מקצועיות ללא פשרות.
☑️ זמינות חשמלאים 24/7.
☑️ לקבלת הצעת מחיר משתלמת התקשרו עוד היום:
077-8037238

החלפת גוף חימום בדוד

מתי מומלץ להחליף גוף חימום בדוד?

אז מתי מומלץ לנו להחליף גוף חימום בדוד? אם אתם לא בטוחים מתי מומלץ לבצע החלפה של גוף החימום, אל דאגה אנחנו כאן בשבילכם ונעזור לכם בדרך הטובה ביותר שאפשר.
אז תראו לצערנו המים בישראלים מלאים באבנית, מה שהופך את החלפת גוף חימום בדוד לפעולה שנבצע הרבה יותר ממדינה אחרת, מכיוון שהאבנית במים הופכת את הבלאי של גוף החימום למהיר יותר.
בגלל האבנית עם הזמן לוקח לדוד לחמם את המים החמים הרבה יותר לאט, לפעמים יכול להיות תקלות חשמל אחרות לדוד, אבל לרוב זה יהיה עקב האבנית.

אז הכנו לכם מספר בעיות שקורות בדרך כלל שיכולות לעזור לכם לזהות שגוף החימום התקלקל ודורש החלפה.
במידה ואתם לא בטוחים עדיין, התקשרו אלינו למספר שמופיע באתר, נשמח לעזור לכם ולתת לכם שיחת ייעוץ לגמרי בחינם.

  • דוד חשמל מקצר – בגלל שגוף החימום של הדוד מלא באבנית, הוא מחמם את הבית למרות שהמים חמים מכיוון שהתרמוסטט לא מבין שהמים הגיעו לטמפ' הנדרשת למים חמים בגלל האבנית, ומה שקורה כתוצאה מכך היא שהדוד נמצא באובר עומס ובעצם מה שגורם לעומס חשמל והפקק של הדוד יקפוץ ויקצר.
  • מים לא מתחממים בדוד – הכלל הראשון הוא לבדוק אם המים בדוד חמים בכלל, וכמה זמן לוקח להם להתחממם, אם אתה מרגיש שככל שהזמן עובר יש פחות מים חמים ואתה מחכה יותר זמן, סביר להניח שצריך להחליף את גוף החימום בדוד, למקלחת אחת אין צורך לחכות ליותר מחצי שעה של דוד דולק בחורף.
  • חשבון חשמל יקר – שגוף החימום נפגע מהאבנית, גם שנכבה את הדוד הוא ימשיך לדלוק, ולכן כדאי לפקח על חשבון החשמל שלנו, אם נראה קפיצה חדה בחודש מסויים, סביר להניח שיש תקלה בדוד ואנחנו צריכים לבדוק מה לעשות.

במידה ואתם עדיין לא בטוחים אם צריך להחליף את גוף החשמל בדוד, התקשרו אלינו עוד היום ונשמח לעזור לכם מכל הלב.

איך להחליף גוף חימום בדוד שמש?

קודם כל חשוב לציין שהעבודה צריכה להתבצע ע"י איש מקצוע בלבד המוסמך לכך, החלפת גוף חימום בדוד נעשית בצורה מסודרת ולרוב מתבצעת בסדר פעולות מסויים אצל כל החשמלאים.
מכיוון שבעת החלפת גוף חימום בדוד אנחנו עלולים לקצר ולפגוע בדוד, ככל הנראה החשמלאי יכבה את השלטר של הדוד על מנת לא לקחת סיכונים מיותרים.

לאחר שהחשמלאי ניתק את דוד השמש מהחשמל, הוא יתחיל לרוקן ולנקז את הדוד ממים דרך הצינורות של הדוד, כמויות אדירות של מים הולכות לצאת מהדוד.
לאחר שהוא הוריד את השאלטר של הדוד, וניקז את המים של הדוד, עכשיו הגיע הזמן לבצע החלפת גוף חימום בדוד, בדרך כלל החשמלאי יחליף את גוף החימום בדוד וגם את המערכת העוטפת.
ביצוע עבודות חשמל אלו, לא אמורות לעלות יותר מכמה מאות שקלים, היזהרו מנוכלים בבקשה, חשמלאי יצאת צדיק לא רוצים נוכלים.

 

מחירים להחלפת גוף חימום בדוד

החלפת גוף חימום בדוד מחיר החל מ-350₪
החלפת תרמוסטט לדוד שמש מחיר החל מ-230₪
התקנת טיימר לדוד חשמל מחיר החל מ-250₪
ביקור חשמלאי מוסמך מחיר החל מ-200₪
לחזרה לחלק מסוים בעמוד זה:

מחפשים חשמלאי מוסמך מקצועי עם זמינות 24/7 שיודע לתת שירות מקצועי ללא פשרות ובמחירים לכל כיס? השאירו פרטים עכשיו או התקשרו 077-8037238
מתעניינים במחירים? לחצו כאן למעבר למחירון

חשמלאי מוסמך עכשיו 24/7

קבלו עוד היום הצעת מחיר בחינם!

איזור בארץ:

פוסטים קשורים