החלפת פלאנג' לדוד

מחפשים חשמלאי מוסמך מקצועי עם זמינות 24/7 שיודע לתת שירות מקצועי ללא פשרות ובמחירים לכל כיס? השאירו פרטים עכשיו או התקשרו 077-8037238
מתעניינים במחירים? לחצו כאן למעבר למחירון

החלפת פלאנג' לדוד

החלפת פלאנג" לדוד במקצועיות ובמחירים אטרקטיבים לכל החברות של דודי שמש: כרומגן, אמקור,נימרוד, אמישרגאז סולאר ועוד חברות ויצרנים של דודים בארץ.
עובדים רק בעלי ניסיון בהחלפת פלאנג' לדוד, יש לנו ניסיון של למעלה מ-20 שנים בהחלפת פלאנג' לדוד באופן מקצועי ובטוח.

מה זה פלאנג' לדוד

לפי שנבין מה זה בכלל החלפת פלאנג' לדוד, קודם צריך להבין מה פלאנג' לדוד.
שמו העברי של "פלאנג"' הוא "אוגן" הפלאנג' מכיל את גוף החימום והתרמוסטט, לפעמים בדגמים מסויימים יש מאיץ חום פנימי שמסייע לחימום מהיר יותר של המיכל.
הפלאנג' מחובר לדוד בצורה פשוטה וקלה, לכן אפשר לפרקו במהירות ולהחליף את הפלאנג', מרבית תקלות הדוד קשורות לפאלנג', זה לא משנה אם זה גוף החימום או התרמוסטט או שניהם בכלל, ואז נדרש לבצע החלפת פלאנג' לדוד.

לרוב תקלות פלאנג' בדוד נובעות מבלאי או אבנית, לרוב מומלץ להתקין מתג חכם לדוד שיכול להגביל את בלאי הדוד, שהדוד לא יפעל לחינם שעות כל יום כי שכחנו אותו.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.
☑️ הזמינו חשמלאי מוסמך עם 20 שנות ניסיון בהחלפת פלאנג' לדוד.

☑️ אחריות רשמית בכתב על החלפת פלאנג' לדוד.
☑️ מחירים הוגנים ואטרקטיבים.
☑️ כל שירותי החשמל תחת קורת גג אחת

☑️ הקפדה על מקצועיות ללא פשרות.
☑️ זמינות חשמלאים 24/7.
☑️ לקבלת הצעת מחיר משתלמת התקשרו עוד היום:
077-8037238

החלפת פלאנג' לדוד

מה המחיר להחלפת פלאנג' לדוד

מחיר החלפת פלאנג' לדוד נע בין 450-850 ש"ח, המחיר תלוי בגודל הדוד שיש לכם ובסוג הפלאנג', יש פלאנג'ים שהם יותר יקרים ולכן המחיר עולה, מעבר לכך ככל שגודל הדוד עולה כך גם המחיר.
המחיר כולל החלפת כל החלקים הנדרשים כדי לוודא שהדוד יחזור לעבוד, רוב החשמלאים יבצעו גם ניקוי יסודי לדוד כמו ניקוי אבנית ורק לאחר מכאן יחברו מחדש את הפלאנג' לדוד.
חשוב לוודא שבעת החלפת פלאנג' לדוד החשמלאי או הטכנאי מחליף את כל החלקים הנדרשים כולל החלפת גוף החימום.

לפני שאתם מבצעים החלפת פלאנג' לדוד שלכם, התייעצו עם חשמלאי מומחה, ממש כמונו יש את הטלפון באתר לשיחת ייעוץ בחינם ללא התחייבות.
התקשרו לחשמלאי, הסבירו היכן נמצא הדוד ואיך מגיעים אליו, אנחנו אומרים זאת מכיוון שבדרך כלל בגגים של בתים פרטיים, מכיוון שהדוד נמצא לפעמים על גג רעפים או בגלל קשיים להגיע לגג בצורה תקנית.
לכן יכול להתווסף עלות נוספת למחיר החלפת פלאנג' לדוד, לכן לפני שמזמינים חשמלאי התייעצו איתו וקבלו הצעת מחיר בטלפון.

איך מתבצעת החלפת פלאנג' בדוד?

תהליך החלפת פלאנג' לדוד מתבצע לרוב ע"י שלושה שלבים שעושים זאת צעד צעד ואסור לדלג עליהם, החלפת פלאנג' לדוד זה לא משחק ואנחנו לא ממליצים למי שאינו חשמלאי להחליף זאת.
קודם כל נתחיל בעת ניתוק זרם החשמל, שאנחנו רוצים להתעסק עם הדוד צריך לוודא שאין בו חשמל שלא נתחשמל בטעות.
לאחר שבדקנו שאין חשמל בדוד וניתקנו את הדוד, אפשר להתקדם צעד קדימה בהחלפת החלק בדוד.

לאחר שהפסקנו את זרם החשמל לדוד, מה שנשאר לבצע זה ריקון הדוד ממים, שימו לב שהמים יכולים להציף את כל הבניין, המים יוצאים בלחץ מים גבוה מאוד ולכן מומלץ להיזהר, בנוסף המים יכולים להיות חמים ומומלץ להימנע ממגע.
כמובן שלפני ריקון הדוד חשוב שנסגור את שיבר הברז של המים הראשי, במידה ולא נסגור זאת המים ימשיכו לזרום בלי סוף.
לאחר ריקון המים, החשמלאי צריך לנקות את המרזב על מנת לא לגרום להצפת מים או שבירת רעפים בדירות פרטיות.

השלב הסופי החלפת פלאנג' לדוד, מפרקים את הפאלנג' הישן ומכניסים את החדש, טיפ קטן אליכם, תמיד תבקשו את הפלאנג' הישן כדי לראות שהחשמלאי באמת החליף את הפאלנג' , כבר שמענו על המון מקרים שהזמינו חשמלאי אמרו שהחליפו ובפועל החשמלאי לא החליף כלום.
אז קיבלתם טיפ קטן שיעזור לכם להימנע שירמו אתכם.

איך יודעים שאני צריך להחליף פלאנג' בדוד?

בדרך כלל יש דברים קטנים שמופיעים לנו: דוד מקצר, הדוד לא מחמם בכלל, לדוד לוקח המון זמן לחמם והוא מספיק למקלחת ועוד שלל בעיות…
ברגע שיש בעיות בדוד לרוב הסיכויים שצריך להחליף את הפלאנג' בדוד באופן מיידי, במידה ויש לכם ספקות לגבי ביצוע פעולה זאת, כל מה שאתם צריכים לעשות זה להתקשר למספר שמופיע באתר ואנחנו נשמח לייעץ לכם במקצועיות האם אתם צריכים להחליף או שזה בכלל בעיה אחרת.
ברגע שיש תקלות בדוד, ברוב המקרים החלפת פלאנג' לדוד תפתור את כל הבעיות של הדוד.

לחזרה לחלק מסוים בעמוד זה:

מחפשים חשמלאי מוסמך מקצועי עם זמינות 24/7 שיודע לתת שירות מקצועי ללא פשרות ובמחירים לכל כיס? השאירו פרטים עכשיו או התקשרו 077-8037238
מתעניינים במחירים? לחצו כאן למעבר למחירון

חשמלאי מוסמך עכשיו 24/7

קבלו עוד היום הצעת מחיר בחינם!

איזור בארץ:

פוסטים קשורים