התקנת מתג חכם לדוד

מחפשים חשמלאי מוסמך מקצועי עם זמינות 24/7 שיודע לתת שירות מקצועי ללא פשרות ובמחירים לכל כיס? השאירו פרטים עכשיו או התקשרו 077-8037238
מתעניינים במחירים? לחצו כאן למעבר למחירון

התקנת מתג חכם לדוד

התקנת מתג חכם לדוד משדרג את איכות החיים ברמה משמעותית.
לא נמאס לכם לחכות למים חמים בדוד? לא נמאס לכם לקבל חשבון חשמל מנופח כי הדלקתם דוד ובסוף לא התקלחתם, או ששכחתם את הדוד דולק? אם נמאס לכם ואתם רוצים להתחיל לחסוך את העצבים ואת הכסף שלכם, התקנת מתג חכם לדוד זהו פתרון משנה חיים, משפר איכות חיים וחוסך מאות שקלים כל חודש!

נגמר עידן תקופת האבן, מי מדליק היום דוד באופן פיזי? היום מדליקים דוד דרך התקנת מתג חכם לדוד, הדלקת דוד בשעות קבועות וכיבוי בשעות קבועות, כיבוי דוד ברגע שהוא מזהה שהדוד מספיק ל-5 מקלחות חמות רותחות, הדלקת דוד מהטלפון בלחיצת כפתור, יצירת אוטומציות שברגע שיצאת מהעבודה הדוד ידלק ועוד שלל תרחישים נוספים שהופכים את החיים שלנו למדהימים וקלים הרבה הרבה יותר.

הגיע הזמן לנהל את הבית מרחוק, אז בואו נתחיל מהתקנת מתג חכם לדוד על מנת שנוכל לנהל את הדוד מרחוק ולהתחיל לחלום להתקלח בכל מקלחת במים חמים ללא פשרות של מים קפואים.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.
☑️ הזמינו חשמלאי מוסמך עם 20 שנות ניסיון בהתקנת מפסק חכם לדוד.

☑️ אחריות רשמית בכתב על התקנת מפסק חכם לדוד.
☑️ מחירים הוגנים ואטרקטיבים.
☑️ כל שירותי החשמל תחת קורת גג אחת

☑️ הקפדה על מקצועיות ללא פשרות.
☑️ זמינות חשמלאים 24/7.

התקנת מתג חכם לדוד

מפסק חכם לדוד מומלץ

אז לאחר שהבנו שמפסק חכם לדוד משנה חיים, התחלתם במחקר אחרי חיפוש חשמלאי, והגעתם כבר לכתובת הנכונה שאנחנו זה הפתרון המושלם עבורכם, עכשיו כל מה שנותר זה להבין איזה מפסק חכם לדוד הכי מומלץ נכון?
אז זהו שזה מאוד תלוי בדרישות שלכם ובפונקציות שאתם רוצים ליצור, לכל מפסק חכם לדוד יש יתרונות וחסרונות ומחירים שונים, אתם לא צריכים מפסק לדוד ב-500 ש"ח אם אתם לא רוצים את הפונקציות שלו ולא תשתמשו בהם.

יש לנו מספק חכם לדוד של סוויצר, מפסק חכם לדוד של ניסקו וגם מפסק חכם לדוד של שיאומי.
אנחנו נשמח לייעץ לכם מה הכי המפסק החכם המתאים ביותר עבורכם, לשם כך מוזמנים להתקשר אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא עלות.

למה כדאי להתקין מתג חכם לדוד?

שאלה שמאוד פשוטה לענות עליה, אנחנו מרגישים שמי שלא מתקין מתג חכם לדוד הוא בעצם פראייר של חברת חשמל, אנחנו ננסה לתת לכם את כל הסיבות למה אתם חייבים להתקין מתג חכם לדוד.

נוחות שימוש

ברגע שהתקנו מפסק חכם לדוד, אנחנו יכולים להדליק ולכבות את הדוד דרך הטלפון, לבדוק אם הדוד דולק, כמה קיבולת של מים חמים קיימים בדוד, לתפעל אותו בשעות קבועות ועוד שלל פונקציות שונות.
פונקציות אלו של דוד חכם עוזרות לנו לשפר את איכות החיים שלנו, והופכות את החיים שלנו לקלים הרבה יותר בעזרת התקנת דוד חכם בדירה שלנו, הלקוחות שלנו אומרים שיש את החיים לפני הדוד החכם ואת החיים אחרי הדוד החכם, זה לא אנחנו אמרנו.

חיסכון בחשמל ובכסף

מעבר לכך שאנו משפרים את איכות חיינו, אנו גם חוסכים בחשמל באופן דרסטי, וחיסכון בחשמל שווה חיסכון בכסף.
בחורף אנו רגילים להדליק דוד כמעט מדי יום, מכיוון שאין שמש ולכן דוד השמש שלנו לא יכול לחמם את המים, כתוצאה מכך אנו מדליקים דוד ומבזבזים המון כסף, לא פעם קרה ששכחנו דוד דולק הרבה זמן ושילמנו ביוקר.
דוד צורך המון חשמל ולכן אנחנו משלמים יקר מאוד לחברת החשמל, בעת התקנת מתג חכם לדוד, אנחנו יכולים לשלוט בתזמון הדלקת הדוד ולא לשכוח אותו לעולם.

לקוחות רבים סיפרו לנו שבחורף יצא להם לחסוך למעלה מחיסכון של 20% בחשבון החשמל עקב מעבר לדוד חכם, זהו פתרון מאוד פשוט שיכול לשפר את איכות החיים שלכם לרמה אחרת ולחסוך המון כסף וחשמל.

האם מתג חכם לדוד מתאים לכל דוד?

כן! זה היופי לחלוטין, מתג חכם לדוד מתאים לכל דוד בישראל, לכן אל תדאגו אם הדוד שלכם ישן או חדש, כל מה שנשאר לכם זה לדבר איתנו לקבלת ייעוץ ראשוני בחינם, ואז אנו נבוא להתקין לכם את מתג לדוד חכם במהירות האפשרית ובמקצועיות.
אל תהססו להתקין מתג דוד חכם, מכיוון שכמו שהבנתם הוא מתאים לכל דוד, אז למה לא בעצם?
התקנת מתג חכם לדוד נעשית בצורה מקצועית דרכנו ועורכת כבערך בין שעה לשעתיים עבודה של חשמלאי מוסמך מקצועי בפריסה ארצית 24/7.

מי יכול להתקין מתג חכם לדוד?

התקנת מתג חכם לדוד נעשית אך ורק ע"י חשמלאי ההוסמך לכך בעל תעודת חשמלאי מוסמך שיכול לבצע התקנת מתג חכם לדוד, אנא מכם אל תנסו להתקין מתג חכם לדוד, לא פעם נתקלנו בחיבורים לא נכונים ואנשים רבים שרפו את המתג החכם, מקרים אלו קרו בנס גלוי, מכיוון שגם הבית יכל להישרף ולא רק המפסק חכם לדוד.

חשוב למצוא איש מקצוע מיומן שמבין בהתקנת מתג חכם לדוד כמונו על מנת שתקבלו שירות מקצועי עם אחריות שלא תהיה לכם ספקות, בנוסף אל תתביישו לדרוש תעודת חשמלאי מוסמך לבדוק שאכן בעל המקצוע הוא חשמלאי המורשה לבצע עבודות אלו כמו התקנת מתג חכם לדוד.

כמה עולה התקנת מתג חכם לדוד?

התקנת מתג חכם לדוד נחשבת התקנה זולה מאוד ביחס לתמורה שמקבלים וגם למחיר שמשלמים בכנות.
התקנת מתג חכם לדוד עולה בין 250-350 ש"ח בלבד, כמובן תלוי בסוג האביזר ודרך ההתקנה של דוד חכם, אבל אלו המחירים הנהוגים לקחת לעבודה מסוג זאת.

התקנת מתג חכם לדוד עלות בין 250-350 ש"ח
לחזרה לחלק מסוים בעמוד זה:

מחפשים חשמלאי מוסמך מקצועי עם זמינות 24/7 שיודע לתת שירות מקצועי ללא פשרות ובמחירים לכל כיס? השאירו פרטים עכשיו או התקשרו 077-8037238
מתעניינים במחירים? לחצו כאן למעבר למחירון

חשמלאי מוסמך עכשיו 24/7

קבלו עוד היום הצעת מחיר בחינם!

איזור בארץ:

פוסטים קשורים