פיצול נקודת חשמל

מחפשים חשמלאי מוסמך מקצועי עם זמינות 24/7 שיודע לתת שירות מקצועי ללא פשרות ובמחירים לכל כיס? השאירו פרטים עכשיו או התקשרו 077-8037238
מתעניינים במחירים? לחצו כאן למעבר למחירון

פיצול נקודת חשמל

פיצול נקודת חשמל זה פעולה נפוצה שחשמלאי עושה לפחות פעם ביום, למה?
אם אתם רוצים לפצל נקודת חשמל בדירה או להוסיף עוד נקודות חשמל ואפילו לקחת חשמל משקע קיים וגם סתם להזיז נקודת חשמל למיקום נוח יותר, אנחנו זה הכתובת!

פיצול נקודת חשמל או נקודות חשמל זהו תהליך שנגרם בדרך כלל ממחסור בנקודות חשמל, או לצורך אסתטיקה.
לאחר שביצענו פיצול נקודת חשמל למעלה מעשרות אלפי פעמים, התמודדנו עם כל התקלות האפשריות ואנחנו יודעים איך לבצע את זה בצורה הבטוחה והיעילה ביותר.

מהו פיצול נקודת חשמל?

כאשר תשתית חשמל הביתית מכילה נקודות חשמל מועטות בדרל כלל נרצה לפצל את נקודות החשמל על מנת להגדיל את נקודות החשמל שלנו למכשירי חשמל שונים.
יש תמיד צורך בחשמלאי מוסמך שהוא היחיד שמוסמך לפי חוק לבצע פיצול נקודת חשמל.
התהליך מאוד מורכב ודורש חשמלאים מקצועיים, לרוב הוא כלול בחציבה בקיר על מנת להגיע למקום בו אתם רוצים להעביר את נקודת החשמל.

פיצול נקודת חשמל נגרם ממיעוט שקעי חשמל, אסתטיקה בעין, נוחות של אי הגעת לשקעי חשמל נסתרים וגם הורדת עומס משקעים מסויימים.
במידה ויש עומס רב, כדי לשקול מעבר לתלת פאזי, רצוי ואף נדרש להתייעץ עם חשמלאי בנוגע לכך.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.
☑️ הזמינו חשמלאי מוסמך עם 20 שנות ניסיון בפיצול נקודות חשמל.

☑️ אחריות רשמית בכתב על פיצול נקודות חשמל.
☑️ מחירים הוגנים ואטרקטיבים.
☑️ כל שירותי החשמל תחת קורת גג אחת

☑️ הקפדה על מקצועיות ללא פשרות.
☑️ זמינות חשמלאים 24/7.

פיצול נקודת חשמל

מחיר פיצול נקודת חשמל

המחיר של פיצול נקודת חשמל נגרם ונקבע כתוצאה מהיקף העבודה, כמה שקעים אנו רוצים לפצל וגם לאילו אזורים.
כל השאלות הללו חשובות מכיוון שהם מצביעות על היקף העבודה כי צריך גם חציבה בקיר לאותה נקודה.
המחיר לפיצול נקודות חשמל נקבע ממרחק הנקודה החדשה, חציבה, סוג נקודת החשמל האם זה נקודה רגילה או תלת פאזי?
מורכבות התשתית הקיימת בבית ואופי העבודה.

מתי כדאי לפצל נקודת חשמל

השאלה שנשאלת הכי הרבה היא מתי כדאי לפצל נקודת חשמל ולכמה?
אז אנחנו רוצים לתת לכם את התשובות שאנחנו עונים כבר למעלה מ-20 שנים במקצועיות ובניסיון רב על מנת לחסוך ללקוח כמה שיותר זמן וכסף.
אולי זה נשמע מצחיק שאנחנו רוצים לחסוך לכם כסף, הרי אתם משלמים לחשמלאי מוסמך שזה בעצם אנחנו, אבל כן אנחנו תמיד בעד הלקוח כי לקוח מרוצה יספר לעוד חברים, ואנחנו דוגלים במקצועיות ואמינות לפני הכל, מוזמנים גם להזמין אותנו לתוכנית יצאת צדיק של חיים אתגר.

לפני שמפצלים נקודת חשמל חייב לחשוב על הצרכים שיש כרגע ומה יכול להיות בעתיד.
ברגע שנחשוב על הצרכים שלנו כיום ובעתיד נחסוך המון כסף, והמון לכלוך לשינוי נקודות חשמל כל שנה, לכן אנחנו ממליצים לחשוב לבד ולהתייעץ ולאחר מכן לפנות לחשמלאי מוסמך שיכול לתת גם ייעוץ וחוות דעת נוספת.
תמיד מומלץ לבצע ניתוח חכם ונכון שיחסוך המון כסף ובעיות עתידיות.
פיצול נקודת חשמל

בדרך כלל מבצעים פיצול נקודת חשמל כאשר נכנסים לדירה חדשה ורוצים להוסיף מקום נוסף למכשירי חשמל נוספים או להוסיף נוחות ולהדליק את האור מהדלת ולא מהסלון למשל.
למשל לכיריים חשמליות ברוב המקרים עובדים עם שקע תלת פאזי ולא חד פאזי רגיל, כמו כן למשל התקנת שקע למזגן שלא עשיתם כי חשבתם שלא יהיה לכם מזגן.
לכן צריך להיערך בהתאם ולחשב את כל הדברים מראש על מנת שנחסוך כאב ראש וכסף.

למה לא מומלץ להשתמש במפצל

כולנו מכירים מפצל חשמל רגיל מפלסטיק פשוט שעולה 10-30 ש"ח תלוי במספר פיצולים ובאיכות כמובן.
השימוש במפצל נוח ויעיל ועושה לרוב את העבודה, החסרון הכי גדול שאי אפשר לחבר מכשירים כבדים לאותו מפצל, או שניצור קצר או שנוכל לשרוף את מכשירי החשמל השונים.

שימוש במפצל בדרך כלל מתאים עבור פיצול נקודת חשמל ע"י מפצל פשוט לכמה עמדות טעינת פלאפונים למשל, או לחלופין מכשירי חשמל פשוטים מאוד כמו קומקום.
לכן שעובדים עם פיצול נקודת חשמל יסודי ואיכותי, אין לנו לחשוש מעומס על השקעים מכיוון שכל שקע מוזן בחשמל ואיננו מפצלים שקע חשמל אחד למספר נקודות שונות.

האם אפשר לבצע פיצול נקודת חשמל ללא חשמלאי?

כפי שהבנתם לא, בהחלט אסור על פי חוק לבצע פיצול נקודות חשמל ללא חשמלאי מוסמך שהוכשר ומותר לו להתעסק בחשמל, מעבר לעבירה על החוק, זה אסור בשום צורה מבחינת חוק ומבחינת סכנת חיים ממשית.
מעבר לכך שזה סכנת נפשות, אנחנו עלולים להסתכן בשריפה כתוצאה מקצר או חיבור לא נכון של החוטים.

לכן אנחנו ממליצים להיעזר באיש מקצוע מיומן ואמין כמו חשמלאי מוסמך, שלל החשמלאים שלנו עובדים על פי התקן באחריות ובמקצועיות.
תמיד שמחים לתת שירות מכל הלב על מנת להגיע לתוצאה הטובה ביותר עבורכם, שלל החשמלאים שלנו בחשמלאי מוסמך דוגלים במקצועיות ומגיעים עם המון שנות ניסיון.

מוזמנים להתייעץ איתנו בשיחת טלפון ללא עלות, לייעוץ ראשוני לגמרי בחינם, נשמח לתת לכם שירות איכותי ומקצועי שיעזור לכם להבין יותר טוב מה מומלץ עבורכם בדרך היעילה ביותר.

מחירון פיצול נקודת חשמל

מחירון של פיצול נקודת חשמל על מנת שתוכלו להבין פלוס מינוס מה סדר הגודל, כמובן שהכי טוב זה להתייעץ איתנו טלפונית כי המחירים עלולים להשתנות לפי אופי העבודה ולהיות זולים יותר.

פיצול נקודת חשמל ללא חציבה החל מ-200 ש"ח
פיצול נקודת חשמל כולל חציבה החל מ-600-800 ש"ח
הזזת נקודת חשמל החל מ-250-550 ש"ח
לחזרה לחלק מסוים בעמוד זה:

מחפשים חשמלאי מוסמך מקצועי עם זמינות 24/7 שיודע לתת שירות מקצועי ללא פשרות ובמחירים לכל כיס? השאירו פרטים עכשיו או התקשרו 077-8037238
מתעניינים במחירים? לחצו כאן למעבר למחירון

חשמלאי מוסמך עכשיו 24/7

קבלו עוד היום הצעת מחיר בחינם!

איזור בארץ:

פוסטים קשורים