תיקון גופי תאורה

מחפשים חשמלאי מוסמך מקצועי עם זמינות 24/7 שיודע לתת שירות מקצועי ללא פשרות ובמחירים לכל כיס? השאירו פרטים עכשיו או התקשרו 077-8037238
מתעניינים במחירים? לחצו כאן למעבר למחירון

תיקון גופי תאורה

תיקון גופי תאורה מעולם לא היה קל יותר בעזרת חשמלאי מוסמך ומקצועי שיתן לכם את השירות הטוב ביותר.
אז אם אתם מחפשים תיקון גופי תאורה הגעתם למקום הנכון ללא צל של ספק, אנחנו ניתן לכם רמת שירות שלא חוויתם עדיין בישראל, תוך מקצועיות ושמירת על תו התקן המחמיר ביותר של חשמלאי מוסמך.
איתנו אנחנו מבטיחים לכם שתוכלו לישון הרבה יותר טוב בלילה בידיעה שהבית בטוח, וכל תקלות החשמל נפתרו במקצועיות הטובה ביותר.

תמיד מחפשים את האור בבית, עם השנים זה נהפך לביטוי בקרב הישראלים להגיד על בית שיש בו אור, הרי בסופו של יום מה עושה את האור? כמובן שגופי התאורה.
ברגע שיש תקלה בגופי תאורה, הבית נהיה חשוך יותר, מחקרים רבים הוכיחו שככל שיש אור במשך היום רמת הרומון המלטונין גדל, ולמשל ברגע שיש פחות אור הוא יורד, מה שניקרא "דיכאון החורף"

אבל בואו נשים את זה בצד, תיקון גופי תאורה לפעמים יכול להיות לא משתלם ועדיף לקנות גוף תאורה, אין כאן צל של ספק שלא מומלץ לתקן כל גוף תאורה.
אבל תיקון גופי תאורה מאוד תלוי בגוף התאורה התקול ובעלות שלו מול תועלת.
אנו מתכוונים שאם התקלקל גוף תאורה שעולה באזור 100 ש"ח כמובן שעדיף לזרוק ולא לתקן, אבל גוף תאורה שעלה 1,000 ש"ח זוהי כבר שאלה אחרת…

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.
☑️ הזמינו חשמלאי מוסמך עם 20 שנות ניסיון תיקון גופי תאורה.

☑️ אחריות רשמית בכתב על תיקון גופי תאורה.
☑️ מחירים הוגנים ואטרקטיבים.
☑️ כל שירותי החשמל תחת קורת גג אחת

☑️ הקפדה על מקצועיות ללא פשרות.
☑️ זמינות חשמלאים 24/7.

תיקון גופי תאורה

מתי נדרש לתקן גופי תאורה

האמת שזה מאוד פשוט, תיקון גופי תאורה מתבצע ברגע שגוף התאורה תקול, עכשיו אתם חושבים, מן הסתם שהגוף תקול ולא נדלק האור אז נתקן, אבל זוהי תשובה לא נכונה שהרבה חושבים.
ברגע שגוף התאורה מהבהב או נדלק נכבה מדי פעם, ולא עובד בצורה תקינה כלל, משמיע רעשים או מתחממם יתר על המידה, הוא מצריך תיקון במיידי, ככל שנדחה את תיקון גוף התאורה כך חלקים אחרים עלולים להישרף והתיקון יכול להיות יקר יותר.

כמובן שזה מאוד משתנה בכל גוף תאורה ותקלה, אבל ב90% בתיקוני גופי תאורה, התיקון יחסית פשוט ואינו יקר כלל.
לכן במידה וגוף יקר התקלקל שווה לתקן אותו.

תיקון מנורת לד

לרוב תיקון מנורת לד מתבצעת ע"י הידוק חוטים רופפים, כמובן שזה תלוי בסוג התקלה, אבל התקלה הכי נפוצה במנורת הלד זהו חוטים רופפים.
לפעמים משתלם להחליף את מנורת הלד באופן עצמאי במידה ואפשרי, אבל היום רוב מנורות הלד מתבצעות כמנורה אחת.
תיקון גופי תאורה

כיצד להימנע מתיקון גופי תאורה ושמירה על החיים לאורך זמן

אז על מנת לשמור על איכות המנורות שלנו, זה לא משנה אם יש לנו מנורת תליה או מנורת לד, ישנם כמה פעולות שאנחנו יכולים לבצע על מנת לשמור אל איכות החיים של הנורה ולחסוך כסף בעתיד על תיקון מנורת לד או תיקון גופי תאורה שונים:

  • ניקוי יסודי – פעם בכמה חודשים נקו את הגופים מאבק ולכלוך המצטבר באוויר, לכלוך זה יכול להגיע בסוף לכבלי החשמל ולגרום נזק או קצרים.
  • לחות באוויר – במידה ואתם גרים בעיר עם ים, הלחות באוויר יכולה לקצר את אורך החיים של גוף התאורה, לצערנו לבעיה זו אין לנו פתרון עדיין…
  • כיבוי תאורה – לכל גוף תאורה יש תוכלת חיים בשעות של אור, הכוונה לכמה זמן הגוף יחזיק, לכן כיבוי שלו שאינו בשימוש יעזור בחיסכון החשמל ושמירת על איכות החיים של הגוף.
  • שימוש בנורות באיכות גבוהה – נורות LED ידועות שמחזיקות יותר זמן וחוסכות יותר בחשמל מאשר נורות פלורסנט או HPS וכך בעצם נימנע מהחלפת תאורה בגוף.

תיקון גופי תאורה מעולם לא היה קל יותר, מוזמנים להתקשר למספר המופיע באתר על מנת לקבל עוד מידע ועזרה בכל אשר תרצו.
אנחנו נותנים שירות של תיקון גופי תאורה בכל הארץ: תיקון גופי תאורה בפתח תקווה,בחולון, באר שבע וגם בחיפה, בכל הארץ!

מחירון תיקון גופי תאורה

תיקון קצר בבית המנורה החל מ-200 ש"ח
תיקון מנורת ספוט החל מ-220 ש"ח
תיקון מנורת לד החל מ-220 ש"ח
איתור התקלה בגוף התאורה החל מ-200 ש"ח
תיקון מנורת תליה החל מ-230 ש"ח
לחזרה לחלק מסוים בעמוד זה:

מחפשים חשמלאי מוסמך מקצועי עם זמינות 24/7 שיודע לתת שירות מקצועי ללא פשרות ובמחירים לכל כיס? השאירו פרטים עכשיו או התקשרו 077-8037238
מתעניינים במחירים? לחצו כאן למעבר למחירון

חשמלאי מוסמך עכשיו 24/7

קבלו עוד היום הצעת מחיר בחינם!

איזור בארץ:

פוסטים קשורים