התקנת מצלמות אבטחה בהוד השרון

מחפשים חשמלאי מוסמך מקצועי עם זמינות 24/7 שיודע לתת שירות מקצועי ללא פשרות ובמחירים לכל כיס? השאירו פרטים עכשיו או התקשרו 077-8037238
מתעניינים במחירים? לחצו כאן למעבר למחירון

התקנת מצלמות אבטחה בהוד השרון

מחפשים התקנת מצלמות אבטחה בהוד השרון? הגעתם להמקום הכי מקצועי ואמין להתקנת מצלמות אבטחה בהוד השרון והסביבה.
חברתנו מעניקה שירותים של התקנת מצלמות למעלה מ-20 שנים באופן מקצועי ואמין, עם מחירים אטרקטיבים ללא תחרות ואיכות ללא תחרות.
אנחנו מאמינים שלכולם מומלץ להתקין מצלמות אבטחה, מצלמות אבטחה יכולה לעזור המון ולשפר את איכות החיים שלנו, מעבר ליתרונות הרבים שנספר במאמר, זה מרתיע פורצים, ולכן במידה ופורצים ירצו לפרוץ הם יחשבו פעמיים.

הפחד הגדול של כולנו שאנו לא בבית או בטיול בארץ או בחו"ל זה שיפרצו לנו לבית ויגנבו לנו את דברי הערך שלנו שחשובים לנו רגשית.
לצערנו כיום לערב משטרה לא עוזר לרוב מכיוון שאין הרבה ממצאים לאחר פריצה שמאפשרים למשטרה לזהות את הגנבים, ולכן ככל שגל הפשיעה עולה, התקנת מצלמות אבטחה נהייתה בגדר חובה להגן על המרחב הפרטי שלנו מפני סכנות.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.
☑️ הזמינו חשמלאי מוסמך עם 20 שנות ניסיון בהתקנת מצלמות אבטחה בהוד השרון.

☑️ אחריות רשמית בכתב על התקנת מצלמות אבטחה בהוד השרון.
☑️ מחירים הוגנים ואטרקטיבים.
☑️ כל שירותי החשמל תחת קורת גג אחת

☑️ הקפדה על מקצועיות ללא פשרות.
☑️ זמינות חשמלאים 24/7.
☑️ לקבלת הצעת מחיר משתלמת התקשרו עוד היום:
077-8037238

התקנת מצלמות אבטחה בהוד השרון

התקנת מצלמות אבטחה בהוד השרון מחיר

מחיר של התקנת מצלמות אבטחה בהוד השרון משתנה בעיקר לפי דרישות הלקוח.
כמה מצלמות הלקוח רוצה, באיזה מיקומים, סוג מצלמות, מיקום החשמל, כמות קדיחות דרושות, חומרי עבודה ועוד שלל שימושים שונים.
כל בעל מקצוע יקח מחיר שונה מכיוון שזה תלוי במקצועיות שלו קודם כל, בחומרים בהם הוא משתמש ובאיכות העבודה של מתקין המצלמות.

מחיר של התקנת מצלמות אבטחה בהוד השרון נע בין 700-10,000 ש"ח בממוצע, אבל אל דאגה אנחנו כאן כדי לעשות לכם קצת סדר.
מצלמות של 5 מגה פיקסל ומעלה כולל התקנה וDVבהוד השרון יעלה בין 3,000-7,000 ש"ח, כמובן שככל שתעלו באיכות המצלמה המחיר יעלה עוד ועוד.
התקנת מצלמות אבטחה בהוד השרון זה יחסית הוצאה לא זולה, אבל שווה ללא צל של ספק, להגן על הפרטיות שלנו והביטחון שלנו זה פרייסלס.

מיקום התקנת מצלמות אבטחה

מיקום התקנת מצלמות אבטחה זה בערך כ-90% מהעבודה הנדרשת, משמע שתוכלו לקנות את הציוד הטוב ביותר, הכי חדיש בשוק והכי איכותי, אבל אם יגיע מתקין מצלמות אבטחה שאינו מקצועי איכות העבודה לא שווה כלום.
תחשבו על זה ככה: יש תחרות מכוניות בעיקולים מסוכנים ויש שני נהגים, אחד נהג מקצועי שנוהג ברכב ישן מאוד, בעוד הנהג השני ללא רישיון לרכב ונוהג בפורש, אתם כבר יודעים מי ינצח….
לכן התקנת מצלמות האבטחה בהוד השרון זה המון מהעבודה, ברגע שנתקין מצלמות אבטחה במיקומים לא תקינים כל העבודה תלך לפח.

מצלמות אבטחה נדרשות בהמון מקומות כמו: חצר, בניין מגורים, לובי, בתי עסק, בתים פרטיים, חניונים, רשתות מזון וגם מסעדות ועוד…
כולנו יודעים שמצלמות אבטחה מהוות כוח הרתעה רב, הקלטה של אירועים משמשים אותנו כהוכחות בבית משפט וגם בעת הגשת תלונה במשטרה.

בעת התקנת מצלמות אבטחה בהוד השרון המיקום קריטי כמו שהבנו, צריך להתחשב בכמות האור, שטח כיסוי המצלמה, קושי הגעה למצלמה, משמע כמה קשה יהיה להרוס אותה, תפיסת השטח ברמה טובה, וקושי התלייה וכמובן דקורטיבי שלא תראו חוטים בכל הבית.
ישנם מקומות מסויימים שתמיד מומלץ להתקין מצלמות אבטחה מכיוון שכל הפריצות נעשות משם לרוב:

  • דלת כניסה
  • דלת אחורית
  • חלון ווטרינה
  • חצר
  • מרתף
  • חלונות שאינם פונים לרחוב

כל מיקומים אלו בדרך כלל ב90% מהמקרים נרצה להתקין שם מצלמות אבטחה כדי להגן עלינו מפני פריצות ולהרתיע פורצים עתידים.

התקנת מצלמות אבטחה

סוגי מצלמות אבטחה

כיום יש מרחב ענק של סוגי מצלמות אבטחה אשר תרצו לדעת ולהבין מה הכי מתאים לכם, הרי התקנת מצלמות אבטחה בהוד השרון בביתכם או בעסק היא צעד הכרחי וחשוב, לכן תמיד חשוב לבחון את כל האלטרנטיבות שיש לנו בארסנל.
מכיוון שהשימושים שלנו למצלמות אבטחה שונים: שימוש לעסקים, לבתים, למשרד וכו'… כך גם סוגי המצלמות המתאימים לכל חלל ותנאי מזג אוויר.

1. מצלמות אבטחה נסתרות

מצלמות אבטחה נסתרות הם בעצם מצלמות שאיננו רוצים שידעו שמצלמות אבטחה קיימות, למשל בחדש שיש גניבות מחנות ע"י צוות העובדים, או גנבה בבית ע"י המנקה וכו'…
אנו נרצה להתקין מצלמת אבטחה נסתרת שנוכל לצלם את המקרה מבלי שהאדם ידע כל כך.

2. מצלמות אבטחה קבועות

מצלמות אבטחה קבועות הינם מצלמות אבטחה שאינם מתכוונות ונשארות קבוע, משמע אנחנו יכולים לקבל תמונה מהמצלמה אבל לא להזיז ימין שמאל, למעלה ולמטה, מצלמות אלו גלויות לכל עין הזזת המצלמה נעשה באופן ידני כדי להשיג תמונה טובה יותר או שונה.
לרוב תמצאו מצלמות אלו מחוץ למבנים או בכניסה לבתים, שכן המצלמה ננעלת על מקום קבוע לצילום וכך נשארת.

3. מצלמות אבטחה אלחוטיות

מצלמות אבטחה אלחוטיות הם בדרך כלל מצלמות זולות ופשוטות, מצלמות אלו מעבירות את זרם הנתונים (תמונה או וידיאו) ע"י הרשת האלחוטית ישירות לטלפון שלכם או למכשיר שהגדרתם.
מצלמות אבטחה אלחוטיות מתאימות בדרך כלל לבצע בתוך החלל מגורים, למשל בחדר שינה, בסלון וכו'….

4. מצלמות אבטחה במעגל סגור

מצלמות אבטחה במעגל סגור לרוב עולות הכי יקר מכיוון שהעבודה הנדרשת שם היא הגדולה ביותר מבחינת: זמן, חומרים, ומקצעונות.
בעת התקנת מצלמות אבטחה בהוד השרון במעגל סגור, נדרש החשמלאי להעביר קווי חשמל למצלמות ולעשות זאת באסתטיקה שיא שלא יראו את הכבלים בצורה גלויה, מעבר לכך נדרש קדיחות מיקום המצלמה, בדיקת חזות הוידיאו וכך הלאה והלאה.
התקנת מצלמות אבטחה במעגל סגור דורשת עבודה רבה ולרוב נחבר מכשיר DVבהוד השרון השולט ומראה את תמונת המצלמות וכמובן מקליט.

כמובן שבנוסף לרשימה זאת ישנם עוד המון סוגים שונים של מצלמות אבטחה שמתקינים בהוד השרון אבל אלו הם סוגי מצלמות האבטחה הכי שכיחים שבאים לשימוש רב ברוב ההתקנות שביצענו באופן מקצועי כבר למעלה מ-20 שנים בחברתנו.

התקנת מצלמות אבטחה בהוד השרון באופן עצמאי

תראו לא משנה כמה מצלמות האבטחה שלכם מתקדמות ומקצועיות ברגע שאתם מתקינים מצלמות אבטחה בעצמכם לרוב התוצאה הסופית תהיה פחות טובה, בחזות שתקבלו מהמצלמה ובאסתטיקה תהיה נמוכה יותר מאשר כל נדב ידי זהב שיש.
אתם תמיד מוזמנים לנסות בעצמכם אבל אתם לרוב תקבלו תוצאות סבירות מינוס.
צריך לתכנן את הכל בצורה אסטרטגית, את המיקום של המצלמות, איפה יעברו החוטים, היכן תמוקם מערכת הDVבהוד השרון ומה החוזי של התמונה שתקבלו ועוד שלל דברים נוספים.

לכן צריך לדעת במידה ואתם רוצים להקתין מצלמות אבטחה בהוד השרון באופן עצמאי, חשוב מאוד לבצע תכנון מדוייק ואסטרטגי, שלא יצא מצב שתתקעו באמצע.
לא פעם קיבלנו קריאות שהגענו לבתים שהבעל החליט להתקין מצלמות אבטחה בעצמו ועצר באמצע התהליך ונתקע, חשוב להבין שהמחיר מתייקר באופן אוטומטי כאשר תזמינו חשמלאי מוסמך לפתרון הבעיה ולא תתנו לו קרקע נקייה, לכן חשבו פעמיים האם אתם מסוגלים להתקין מצלמות אבטחה בעצמכם לחלוטין, לטעמנו לא מומלץ.
התקנת מצלמות אבטחה

מחירון התקנת מצלמות אבטחה בהוד השרון

שירות מחיר משוער
עלות התקנת מצלמות אבטחה בהוד השרון במעגל סגור של 4 מצלמות 3,000 – 6,000 ש"ח
עלות התקנת מצלמת אבטחה בהוד השרון של מצלמה נסתרת במשרד 500 – 2,000 ש"ח
עלות התקנת 5 מצלמות אבטחה בהוד השרון בבניין משותף 5,000 – 8,000 ש"ח
לחזרה לחלק מסוים בעמוד זה:

מחפשים חשמלאי מוסמך מקצועי עם זמינות 24/7 שיודע לתת שירות מקצועי ללא פשרות ובמחירים לכל כיס? השאירו פרטים עכשיו או התקשרו 077-8037238
מתעניינים במחירים? לחצו כאן למעבר למחירון

חשמלאי מוסמך עכשיו 24/7

קבלו עוד היום הצעת מחיר בחינם!

איזור בארץ:

פוסטים קשורים