תיקון מאוורר תקרה

מחפשים חשמלאי מוסמך מקצועי עם זמינות 24/7 שיודע לתת שירות מקצועי ללא פשרות ובמחירים לכל כיס? השאירו פרטים עכשיו או התקשרו 077-8037238
מתעניינים במחירים? לחצו כאן למעבר למחירון

תיקון מאוורר תקרה

לרובנו יש בבית או במשרד מאוורר תקרה, ששומר על המיזוג הנעים בחלל, לפתע גילתם שהמאוורר תקרה לא עובד יותר, לפנים שאתם בכלל מצטערים על זה אל חשש, תיקון מאוורר תקרה נעשה ע"י במהירות ובמקצועיות ללא פשרות.
אנחנו כאן תמיד על מנת לעזור לכם בכלל התיקונים שקשורים לחשמלאות אבל אנחנו פה היום לדבר על תיקון מאוורר תקרה בעזרת חשמלאי מוסמך ומקצועי.

כמה עולה תיקון מאוורר תקרה

אנחנו באים לדבר תכל'ס ולחסוך לכם את הזמן בחיפוש אחר חשמלאי מקצועי לתיקון מאוורר תקרה, תיקון מאוורר תקרה מתחיל מ-150₪ ויכול להגיע להרבה יותר, זה מאוד תלוי מה התקלה של המאורר, כיצד התקינו אותו והיקף העבודה.
תיקון מאוורר תקרה יכול להיות עם שלל תקלות, וכל תקלה יכולה לקחת יותר זמן על מנת להגיע למצב של פתרון, ישנם גורמים נוספים לכן אנחנו ממליצים להרים טלפון ולקבל הצעת מחיר בטלפון, או ליתר דיוק שנוכל לעמוד לכם את המחיר שתדעו לאן הכיוון וכמה תצטרכו לשלם, אצלנו בתיקונים או התקנות של מוצרי חשמל, הכי חשוב לנו זה השקיפות מולכם ולכן אנחנו נותנים הצעת מחיר כמה שיותר מדוייקת עוד מהטלפון על מנת לתת לכם לבחון אפשרויות נוספות, אבל אתם כבר יודעים שאם אתם מחפשים חשמלאי מקצועי זה רק חברת חשמלאי מוסמך.

טווח המחירים של תיקון מאוורר תקרה נע בדרך כלל בין 150₪-400₪ המחירים משתנים לפי אופי העבודה, היקף העבודה, פתרון התקלה ועוד שלל משתנים, אבל אל חשש אנחנו כאן על מנת לתת לכם פיתרון מקצועי ולעזור לכם בדרך הטובה ביותר שאפשר.
אנחנו נשמח לתת לכם שירות מקצועי לתיקון מאוורר תקרה במהירות ובמקצועיות, כלל התיקונים שלנו מגיעים עם אחריות בכתב מהחשמלאי המבצע.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.
☑️ הזמינו חשמלאי מוסמך עם 20 שנות ניסיון בתיקונים של מאווררי תקרה.

☑️ אחריות רשמית בכתב על תיקון המאוורר תקרה.
☑️ מחירים הוגנים ואטרקטיבים.
☑️ כל שירותי החשמל תחת קורת גג אחת

☑️ הקפדה על מקצועיות ללא פשרות.
☑️ זמינות חשמלאים 24/7.
☑️ לקבלת הצעת מחיר משתלמת התקשרו עוד היום:
077-8037238

תיקון מאוורר תקרה

איפה מתבצע תיקון מאוורר תקרה

תיקון מאוורר תקרה מתבצע היכן שהמאוורר תקרה ממוקם: בבית, במשרד, בחלל עבודה, במסעדה ובכל מקום אחר בו נמצא המאוורר תקרה, כמו שאתם יודעים מאווררי תקרה היום נמצאים באינסוף מקומות ואפילו בשירותים, לכן התיקונים מתבצעים על המקום וללא המתנה ממושכת.
תיקון מאוורר תקרה הוא עבודה שלא כדאי לדחות מכיוון שאי תקינות של מאוורר תקרה משפיע על איכות חיינו, ולכן כדאי לתקנו בהקדם האפשרי, בנוסף במידה ונשאיר את המאוורר תקרה תקול, הוא עלול לגרום לנזק משמעותי יותר עבור המנוע של המאוורר התקרה, ובנוסף להקפיץ לנו את החשמל בבית ולשרוף מכשירי חשמל שונים.

לכן חשוב לבצע תיקון למאוורר תקרה בהקדם האפשרי, אל תדאגו אנחנו זמינים עבורכם 24/7 לתת שירות מקצועי ואיכותי, במידה ואין לכם בכלל מאוורר תקרה, אז מה אתם עושים כאן? מוזמנים להתקשר אלינו להתקנת מאוורר תקרה במקצועיות במחירים אטרקטיבים.
ולכן התיקון מתבצע במקום בו מותקן המאוורר תקרה.

תיקון מאוורר תקרה

תיקון מאוורר תקרה ללא חשמלאי

האמת שלא שמענו פעם אחת על לקוחות שניסו לתקן מאוורר תקרה ללא חשמלאי, זאת אומרת ממש בעצמם ניסו לתקן מאוורר תקרה, בוא נעזוב שניה את העניין הביטוחתי שעלולים למות מזרם חשמל, או החוקי שאסור על פי חוק למי שאינו חשמלאי מוסמך לטפל ולתקן תקלות חשמל, וגם לא את העניין הביטוחי שאין לכם ביטוח אם הבית נשרף כתוצאה מהתיקון שעשיתם.
זה מסיר אחריות ממוצר החשמל מכיוון שאדם שאינו מקצועי או מוסמך לכך נגע במוצר, לכן עדיף לחסוך לנו את כל הכאב ראש הזה ופשוט להזמין חשמלאי מקצועי אלינו הביתה לתקן מאוורר תקרה במהירות וביסודיות שנחזיר את האוויר הקר אלינו הביתה או למשרד ואפילו למסעדה בחזרה.

איך מתקינים מאוורר תקרה?

אז במידה ואתם רוצים לדעת איך מתקינים מאוורר תקרה, מאווררי תקרה שונים בגודלם, בצורתם, וגם בצורת העבודה והחיבור של אותו מאווררי תקרה.
התקנה של כל מאוורר תקרה נעשה בצורה דומה באופן יחסי, לכן אתם יכולים להיות רגועים ולנשום לרווחה, ישנם מספר שלבי הוראות התקנה שמחייבים אותנו לפעול בדיוק לפי כנדרש בחוברת ההוראות שלנו, על מנת שהמאוורר תקרה שלנו יעבוד בצורה הראויה ויקרר בצורה המיטבית, והכי חשוב ישמור עלינו מפני נזק עתידי.
התקנה אינה מקצועית של מאוורר יכולה לגרום לכך שהמאוורר יתנתק מהתקרה, אירוע מפחיד שאנחנו אפילו לא רוצים לדמיין, לכן חשוב לעבוד עם איש מקצוע מיומן שידע לעבוד בבטיחות ולשמור על חייכם גם לאחר סיום העבודה.

מאוורר תקרה נלחם כל יום בכוח הכבידה של כדור הארץ על מנת לא ליפול לרצפה או למישהוא על הראש במצב גרוע הרבה יותר, לפעמים יש בדירות קירות לא ישרים או מאוזנים ולכן דבר זה מקשה על התקנת מאוורר התקרה או לחלופין תיקון מאווררי תקרה, לכן חשוב לקחת חשמלאי מקצועי שעבד ומיומן עם שלל תקרות שונות ויודע להיות יצירתי ולספק פיתרון איכותי לכל בעיה שניתקל.

מחירון תיקון מאוורר תקרה

תיקון מאוורר תקרה מחיר החל מ-150₪
תיקון מאוורר תקרה מורכב מחיר החל מ-200₪
החלפת מאוורר תקרה מחיר החל מ-220₪
התקנת מאוורר תקרה מחיר החל מ-450₪
לחזרה לחלק מסוים בעמוד זה:

מחפשים חשמלאי מוסמך מקצועי עם זמינות 24/7 שיודע לתת שירות מקצועי ללא פשרות ובמחירים לכל כיס? השאירו פרטים עכשיו או התקשרו 077-8037238
מתעניינים במחירים? לחצו כאן למעבר למחירון

חשמלאי מוסמך עכשיו 24/7

קבלו עוד היום הצעת מחיר בחינם!

איזור בארץ:

פוסטים קשורים